A HelloPay Zrt. Panaszkezelési Szabályzata
Észrevétel, panasz és reklamáció bejelentésre az alábbi módon van lehetősége:
Elektronikusan
A hiba pontos megfogalmazásával, az alábbi e-mail címen: info@hellopay.hu
A bejelentéstől számított 2 munkanapon belül kollégáink felveszik önnel a kapcsolatot.
Személyesen irodánkban
Kizárólag ügyfélfogadási időben, előre egyeztetett időpontban, melyet az info@hellopay.hu címen kérhet.
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő-Péntek: 10:00–16:00
Szombat-Vasárnap: Zárva
A kibocsátó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a szóbeli panaszt nem lehet azonnal elintézni, akkor jegyzőkönyvet vesz fel a panaszról és azt a továbbiakban írásbeli panaszként kezeli. Az írásbeli panaszt 30 napon belül kivizsgálja és érdemi válaszát írásban küldi meg a felhasználó részére. Ha a bejelentésre adott válasz elutasító tartalmú, akkor az elutasítás okát a kibocsátó válaszában megindokolja.
1075 Budapest, Károly krt. 9. szám alatti visszaváltó ponton, munkanapokon 9-18 óráig
Ez a weboldal sütiket használ azért, hogy a felhasználói élmény a lehető legjobb legyen. Bővebb információért kérjük kattintson ide. Beállíthatja a böngészőjét úgy, hogy blokkolja ezeket a sütiket, de ebben az esetben a weboldal nem biztos, hogy megfelelően fog működni. *A javasolt beállítások elfogadása gombra kattintással az összes alábbi süti használatához hozzájárul.
Fesztiválok és
rendezvények
Kereskedelem
(retail)
Vendéglátó- és szórakozóhelyek
Szolgáltatóipar