Hellopay csapatunk

Okos és innovatív készpénzmentes üzleti megoldásokat kínálunk 2015 óta.

Rólunk

A HelloPay vendéglátó és rendezvény területen​ innovatív digitális fizetési megoldásaival Magyarország egyik meghatározó​ szereplőjeként vált ismertté.

Egyedülálló vendéglátóipari tapasztalatainknak és folyamatos fejlesztéseinknek köszönhetően  jelen vagyunk  minden olyan ponton, ahol ügyfeleinkre optimalizált, transzparens és előre mutató készpénzmentes fizetési megoldásokra van szükség.

Olyan világot képzeltünk el, ahol integrált és innovatív megoldásaink segítségével partnereink kényelmesen élvezhetik a digitális fizetési szolgáltatások előnyeit.​

Egyszerűen. Átláthatóan. Korrekten.

Büszkék vagyunk több mint

Üzleti partnerünkre
0 +
Sikeresen lebonyolított rendezvényre
0 +
Sikeres tranzakcióra
0 MILLIÓ+

csatlakozz
csapatunkhoz

Varga Norbert

Vezérigazgató

Markót Imre

Operatív vezető

Soltész Csaba

Műszaki vezető

Szájer Dávid

Logisztikai vezető

Schneider Bálint

Kereskedelmi igazgató

Szendi Gábor

Informatikai vezető

Nyitott pozíciók

Légy tagja csapatunknak, és éld át velünk
a HelloPay élményt!

Vagy ajánld az alábbi nyitott pozíciókat ismerőseidnek!

Projekt pénzügyes munkatárs

Az új kollégánk, projekt pénzügyes pozícióban a rendezvényeken felel a helyszíni készpénzmozgás koordinálásáért, feltöltőpontjaink zökkenőmentes pénzügyi működéséért. Magabiztos pénzkezeléssel rendelkezik, precíz, önálló és szereti a változatos kihívásokat. Nem irodában ülő típus, az esetenként hétvégi és estébe nyúló munkavégzés sem okoz gondot neki. Otthonosan mozog a fiatalos és dinamikus közegben, és csapatjátékosként segíti a projektek sikerességét.

Főbb feladatok, munkák:

– nyitó/váltó pénzkészlet elkészítése

– feltöltőpontosok leszámolása

– a rendezvény helyszíni pénzügyi adminisztrálása

– váltókalkuláció készítése

– elszámoló tábla kezelése

– riportok készítése

– partneri kifizetések kezelése

– kasszaleszámolás 

 

Az álláshoz tartozó elvárások:

– középfokú végzettség

– rátermett, motivált személyiség

– Microsoft Excel alapismerete

– rendszerszemlélet és strukturált munkavégzés

– erős problémamegoldó képesség

– pontos, precíz, önálló munkavégzés

 

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

– magabiztos pénzkezelés

– hasonló területen szerzett tapasztalat

– pénzügy iránti érdeklődés

 

Amit kínálunk:

– teljeskörű oktatás és betanítás

– önálló munkavégzés, rugalmas munkaidő

– vidéki rendezvényeknél utaztatás támogatás és szállás

– fiatalos, lendületes csapat

– előrelépési lehetőség

– szakmai gyakorlatként elszámolható munkavégzés

 

 Fizetés: nettó 2400 Ft/óra 

Fesztivál és rendezvény menedzser

Az új kollégánk a Fesztivál és Rendezvény menedzser pozícióban az általunk készpénzmentesített fesztiválokon és a rendezvényeken, biztosítja szolgáltatásaink zökkenőmentes működését. Precíz, önálló és szereti a változatos kihívásokat. Nem irodában ülő típus, az esetenként hétvégi és estébe nyúló munkavégzés sem okoz gondot neki. Otthonosan mozog a fiatalos és dinamikus közegben, és csapatjátékosként segíti a projektek sikerességét.

Főbb feladatok, munkák:

-A HelloPay által készpénzmentesített fesztiválok és rendezvények operatív feladatainak felelős összefogása és irányítása (előkészítéstől, projekt zárásig).

-Előkészítésben, igényfelmérésekben, partneri tárgyalásokban való aktív részvétel, operatív kapcsolattartás.

-Operatív előkészítési feladatok koordinálása a társosztályokkal.

  • Eszközigények és egyéb infrastruktúra elemek véglegesítése.
  • Emberi és egyéb tárgyi erőforrások előkészítése, optimalizálása.
  • Egyedi igények felmérése és előkészítés támogatása.

-Fesztiválok és rendezvények ideje alatt a társosztályok helyszíni, felelős irányítása (pl.: support, pénzügy, logisztika), a HelloPay vezetői képviselete, szerződéses feltételek betartása/betartatása.

-Operatív meetingek szervezése, megtartása a társosztályokkal (vezetőségi meetingek és riportok)

-Adminisztráció

-Javaslattétel a folyamatok optimalizálására

Az álláshoz tartozó elvárások:

-Középfokú végzettség

-3-5 év rendezvényszervezési, lebonyolítási tapasztalat

-Társalgási szintű angol nyelvtudás

-B kategóriás jogosítvány

-Excel felhasználói szintű ismerete

Kompetenciák:

-Projekt menedzsment szemlélet, erős problémamegoldó készség

-Csapatszellem és vezetői tapasztalat

-Kiváló kommunikációs és tárgyalási készség

-Precíz, kitartó munkavégzés, jó stressztűrő képesség

-Műszaki affinitás

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

-Hazai fesztiválkörnyezet ismerete

-MiniCRM ismerete

Amit kínálunk:

-Fiatalos csapat és munkakörnyezet

-Teljeskörű oktatás és betanítás

-Folyamatos belső képzések, fejlesztések

-Vidéki rendezvényeknél utaztatás, étkezési hozzájárulás és szállás

-Önálló munkavégzés, rugalmas munkaidő

-Stabil, folyamatosan fejlődő vállalati háttér

-Innovatív piaci terület

-Rendszeres csapatépítők és egyéb juttatások

Backoffice munkatárs üzemeltetési területre

HelloPay innovatív készpénzmentes fizetési megoldásokat kínál partnereinek (a cashless fizetés a DNS-ünkben van). Egyre bővül azon vendéglátóhelyek, koncerthelyszínek, rendezvények és fesztiválok köre, ahol a HelloPay jelen van szolgáltatásaival és hozzásegítjük partnereinket a sikeres üzletmenetük biztosításához.

Missziónk a HelloPay-nél: az intelligens és innovatív pénzügyi megoldásainkon keresztül optimalizáljuk az üzleti folyamatokattranszparens és előre mutató készpénzmentes fizetési megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek. Új sztenderdeket vezetünk be az ügyfélélménybe.
Ha hiszel a cash less szemléletben, a fenntarthatóságban, továbbá, ha szeretnél dinamikusan fejlődő vállalkozásnál dolgozni, és érdekel egy gyorsan fejlődő iparág akkor nálunk a helyed!

Hisszük, hogy az innovatív vállalati kultúránkban kibontakoztathatod a kreativitásodat, a tudásodat és támogató munkakörnyezetünk motivál arra, hogy nap mint nap jobban, eredményesebben és elégedettebben dolgozz nálunk.
Mi azért dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettebbek, eredményesebbek és sikeresebbek legyenek. Csatlakozz hozzánk!
Backoffice csapatunk új tagja, aki kiváló problémamegoldó képességeivel támogatja a napi működést, kiemelten a munkaszervezést. Precíz munkamódszereinek köszönhetően a felmerülő problémákat gyorsan azonosítja és megoldja. Rugalmassága lehetővé teszi, hogy a változó technikai feltételekhez gyorsan alkalmazkodjon. 

Főbb feladatok, munkák:

  • Napi feladatok koordinálása és a munkaszervezés
  •  
  • POS / banki terminálok kitelepítésének leszervezése, technikai egyeztetése
  •  
  • Hibajegyek kezelésének koordinálása, szükséges esetén eszkalációja
  •  
  • Adminisztráció és munkalapok kezelésének kontrollingja
  •  
  • Az Üzemeltetési vezető és a Műszaki igazgató munkájának segítése
  •  
  • Üzemeltetési feladatokhoz kapcsolódó adminisztráció
  •  
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal a kitelepülésekkel és leszerelésekkel kapcsolatban a bankkártyaterminálok vonatkozásában
  •  
  • Az üzemeltetési munkatársak munkájának nyomon követése, napi hibajegyek státuszának ellenőrzése
  •  
  • Az üzemeltetéshez kapcsolódó oktatási anyagok elkészítése és naprakészen tartása

Az álláshoz tartozó elvárások:

  • Középfokú végzettség.
  • Aktív, középfokú angol nyelvtudás.
  • Rátermett, motivált személyiség.
  • Rendszerszemlélet és strukturált munkavégzés.
  • Erős problémamegoldó képesség.
  • Pontos, precíz, önálló munkavégzés.
  • Jó kapcsolatépítő képesség, csapatszellem.
  • Ügyfélközpontú szemlélet.
  • Kiváló szervezési és kommunikációs készségek.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • Hasonló területen betöltött minimum 2 éves munkatapasztalat.
  • Műszaki beállítottság, informatika iránti érdeklődés.
  • MiniCRM rendszer ismerete

Amit kínálunk:

  • Teljeskörű oktatás és betanítás.
  • Önálló munkavégzés
  • Fiatalos, lendületes csapat.
  • Stabil, folyamatosan fejlődő vállalati háttér.
  • Versenyképes fizetési csomag, túlmunka-, bónusz-, és béren felüli juttatási lehetőséggel.
  • Folyamatos belső képzések, fejlesztések.
  • Innovatív piaci terület.
  • Professzionális, kényelmes irodai környezet.
  • Csapatépítők és jó hangulat.
  • Szakmai gyakorlatként elszámolható munkavégzés.

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • Backoffice

Jelentkezés módja:

„Jelentkezem” gombra kattintás után kérjük csatolja fényképes önéletrajzát, amelyben megjelöli bérigényét.

Jelentkezés módja

Az önéletrajzokat kérjük megküldeni a „Jelentkezem” gombra kattintva.

Nálunk dolgoznál, de más pozíciót keresel?

Ha úgy érzed, szívesen csatlakoznál csapatunkhoz, kérjük írj nekünk a karrier@hellopay.hu  elérhetőségünkre! Az emailben részletesebben fejtsd ki, hogy milyen pozíciót képzeltél el magadnak és csatold releváns önéletrajzodat is!

Kérdésed van?
Segítünk!

Miben segíthetünk?

Kép1

Fesztiválok és
rendezvények

Kép1

Kereskedelem
(retail)

Kép1

Vendéglátó- és szórakozóhelyek

Kép1

Szolgáltatóipar

Kérjük jelentkezz az alábbi kérdések megválaszolásával

Köszönjük, hamarosan jelentkezünk.