iconComplaints

In case of complaints you can choose from the options below:

E-MAIL

With the exact wording of the error, at the following e-mail address: info@hellopay.hu
Our colleagues will contact you within 2 working days of the notification.

Personal Customer Service

Only at customer reception time, at a pre-arranged time, which you can request at info@hellopay.hu.
Opening hours:
Monday-Friday: 10:00–18:00
Saturday-Sunday: Close

We will then investigate all the details of your written complaint, and issue our response in written form within a couple of days, but this can take up to 30 business days.

If you are not happy with our resolution you can refer your complaint to the following authorities:

NEMZETI FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG (NFH)
ADDRESS
1088 Budapest, József krt. 6.
POSTAL ADDRESS
1428 Budapest, PF: 20.
PHONE NUMBER
+36 1 459 4800
1075 Budapest, Károly krt. 9. szám alatti visszaváltó ponton, munkanapokon 9-18 óráig
FAX NUMBER
+36 1 210 4677
EMAIL ADRESS
nfh@nfh.hu
Budapest Főváros Kormányhivatala Műszaki, Engedélyezési és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztály
ADDRESS
1052 Budapest, Városház u. 7.
POSTAL ADDRESS
1364 Budapest, Pf.: 144.
PHONE NUMBER
+36-1 450-2598
EMAIL ADRESS
fogyved_kmf_budapest@nfh.hu
Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület
ADDRESS
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
PHONE NUMBER
06-1-488-2131
FAX NUMBER
06-1-488-2186
EMAIL ADRESS
bekelteto.testulet@bkik.hu
Fővárosi Törvényszék
ADDRESS
1055 Budapest, Markó u. 27.
POSTAL ADDRESS
1363 Pf. 16.
PHONE NUMBER
+36-1-354-6000
FAX NUMBER
+36-1-354-6041